första skoldagen

måste bara säga att första skoldagen var faktiskt nice, kändes som min klass var väldigt bra. skönt att man kände några innan iaf, och våra frisör salonger shit va fina dom var. blev typ helt lyrisk, känner att jag kommer vara nöjd över dom här tre åren som kommer. det var skönt att det bara var ettor fösta dagen men längtar ändå tills på fredag när tvåorna kommer så jag får träffa rebecca. mitt schema är helt okej, två långa dagar fast slutar ändå tio över ett på fredagar så det är nice. fast torsdagar kommer bli sjukt jobbiga för börjar halv 9 och slutar 20 över 5 och min innebandy träning börjar halv 6. men får kommer lite senare för annars blir det riktigt knivit. men nu ska jag gå och fixa mig för börjar om en timme, men skriver senare om hur dagen varit. för idag ska vi få rund gång på skolan sen få skåp och fika typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0