vad har hänt hittills på lovet?

hejsan alla söta människor där ute, nu vare ett bra tag sen jag var inne känner jag. men ni fortsätter ändå kolla och det känns väldigt roligt. men just nu sitter jag hemma hos linnea och kollar när hon och emma spelar tv spel. blev att jag sov här inatt och tänkte berätta lite fort vad som hänt dom senaste dagarna.

torsdag; sandros fest sen efterfest hos nisse + sov där med linnea och viccan
fredag; vaknade upp hos nisse åkte hem åkte tillbaka + sov där med linnea och lisa
lördag; vaknade upp hos nisse sen hem sen stan sen hem till kim + sov där med linnea
söndag; vaknade upps hos kim åkte hem sen påskmiddag sen till linnea och sen till gurra
måndag; film sen hem sen träffa elin a var hos henne sen stan och mötte linnea och åkte till kim och sen hem till zandra och sen donken sen sov hos linnea.
Idag/tisdag; vaknar upp hos linnea och är här nu sen får man se vad som händer ikväll. skulle nog träffa elin a.

sen tar jag och sätter samman dom här dagarnas hiss och diss.


tänkte börja hissa eftersom det är roligast och det jag tänkte hissa är faktiskt en vän, som jag varit med varje dag på hela lovet. och det är Linnea lindström, har haft helt fullt upp och hur roligt lov som helst tack vare dig. så tack gumman, hoppas du haft det roligt också!


min diss är påsken eller att det är röd dag så att bussarna går typ varannan timme på visa bussar och det suger väldigt mycket. så busstiderna suger nu på påsken och den är inte ens så när det är jul eller nyår så det suger rumpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0