rubrik

nu har jag solat men glömde tyvär kameran hemma för blev jätte stressad när mamma ringde och sa att dom var före och hade glömt att hon skulle ringa mig. men solade bara en kvart idag och gud va skönt det är att ligga och sola alltså, helt underbart fan. Blev inte så jätte brun tyvär men solar hellre igen på söndag så jag inte bränner mig och blir en gris i några dagar. men igår så blev det ju att jag kom hem ifrån stan och bara typ vilade och sen tog jag en panpizza sen ringde mamma och frågade om jag skulle komma till stan och möta dom för dom hittade inte grejorna i stockholm eller så fanns inte storlekarna så vi gick till skopunkten så köpte 3 par skor. ett par klack, ett par vita och ett par svarta tyg skor. sen så gick jag med dom till mammas jobb och så var vi där tills viccan smsade att hon missade bussen och då gick vi till stället bakom centralstationen (som jag inte minns namnet på) typ katalinet eller vad det heter där limpan satt. sen var jag där tills jag mötte viccan o.s.v. så ah kvällen blev bra.


igår på sandros fest


 + vita.

solat, syns inte så mycket hade spets.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0