morsning !

godmorgon sverige, hoppas alla sovit gott?
själv är jag helt trött för kom nyss hem ifrån efterfesten igår, hoppas alla hade lika roligt som jag igår.
min kväll igår blev väldigt bra, var på sandros fest och träffade massa nytt folk och massa sköna människor. det dansades ganska mycket och min åsikt var skit bra tack killar och tjejer. sen blev det lite knas och då drog några stycken till efterfest hos nisse som också var väldigt roligt, gick väl och la mig typ tre och vid 5 så kom alex och linnea och började snacka och då kom typ halva liga ner och var helt högljudda sen kom linnea vid halv tio imorse och sa att hon ville åka hem. och då försökte vi väcka viccan och det tog en liten stund men det gick sen gick vi till ica och sen till bussen och nu sitter jag här hemma, helt slut.

men idag så fyller jessica jacobsson 16 år idag så massa pussar och kramar och massa grattis till henne!
men idag får jag ser hur det blir, vet inte helt än men det löser sig. alltså fan va jag älskar lov säger jag bara och det här var en bra början. bilder kommer sen när viccan lagt upp dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0