läppgalans

ja godmorgon allihopa, fick sovmorgon för jag ska till tandläkaren och eftersom klassen ska till teatern så var det onödigt att åka till skolan och bara sitta där. Men idag har jag bara en lektion och det är idrotts provet och efter det slutar jag och det är vid 1 ungefär. skönt eller skönt?
sen blir det nog träffa elin arkebäck en stund på stan för måste ha min kavaj tbx, sen senare får jag se vilka jag fixar mig med.

fick ett läppglans av min pappas tjej carina för jätte länge sen, och så har jag letat och letat men inte hittat det någon stan. så bad henne leta efter det, och hon hittade det bara på ett ställe för att dom ska sluta sälja den varjanten och så köpte hon en ny åt mig. men jag ska nog åka och kolla om jag hittar någon till och köpa så jag har tills min andra tar slut. för det är det bästa läppglanset jag har haft, ser man vilket som är nytt och gammalt eller ? hah. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0