hiss och diss !

godmorgon bloggläsare, idag är det torsdag och jag ska vara barnvakt åt min två små syskon isac och sara. så idag blir det vara hemma och hjälpa dom med läxorna, baka med sara, städa lite, duscha och kolla på film med dom små. sen senare blir det hem och sen åka hem till lisa där jag kommer träffa på tjejerna så hoppas det blir rolgt.

dagens hiss och diss torsdagen den 8/4.


jag tänkte börja att dissa alla dåliga barn pogram som finns nu för tiden, förr var alla barnpogram mycket mycket bättre. tur att jag var liten när det var bra tv, nu är allt jätte tråkit och överdrivet.

jag tänkte hissa mobiltelefonen. för då behöver man aldrig vara själv och kan alltid smsa eller ringa någon när man har tråkigt eller när man sitter på bussen eller vad som helst.


kameran
sen tänkte jag berätta att jag är ju hos pappa nu så kan inte lägga in bilderna ifrån min kamera till bloggen för försökte igår men det gick inte. men jag kommer göra det när jag är hos mamma sen igen, fast vet inte direkt när det blir men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0