finns fortfarande ett barn i mig.

nu sitter jag hemma hos pappa och kollar på film med nästan hela familjen, vi har ätit och börjat packa och snart är väl allt i sin ordning. jag tror inte jag har glömt något, och det känns inte som jag har glömt något heller utan att jag bara har tanken i huvudet och att det gör mig orolig. men det kommer lösa sig hoppas jag, hela min innebandy bäg är helt full nu och ah man får hålla tummarna. är helt taggad måste jag säga, för bara upp nu. fast det känns inte som att vi ska åka imorgon, låter som ett litet barn när jag säger det men det är lika sant som det är sagt.

dagens planer som är gjorda;
- äta frukost klart
- duscha
- packa klart
- runt 4 ta bussen till pappa blev inge buss, blev hämtad.
- vara där med familjen och njuta av sista tiden hemma
-
sova för ska upp halv 6 imorgon bitti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0