dagens hiss och diss !


idag tänkte jag börja med att hissa och jag täntke faktiskt hissa två kompisar, " mina pojkar " som jag kan kalla dom ibland. och det är angelo och sandro för dom är alltid snälla och vill alltid finnas där för en och nu har jag varit bra kompisar eller ja typ bästakompiar med dom nästan ett år nu. och det känns jätte bra, så ah känn er hedrade killar.



idag tänkte jag dissa skolan faktiskt, att dom alltid ska lägga allt på samma tillfälle och lägger allt på fel dagar. vi ska ju ha spek fotonär jag är borta och varför kunde dom inte göra det närmare våren? och så klart kan dom absolut inte ändre. så himla suriga lärare alltså, plus alltid prov och läxor till samma dagar eller veckor så man får helt fullt. tur att man slipper skolan nu i två veckor eller ni i en och jag i två. skönt att inte så och inte vara där, fast kommer sakna kompisarna jag inte träffar iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0