dagen hittills !

ja, idag var ju jag hos tandläkaren som jag skrev att jag skulle. Hade inga håll och allt såg jätte bra ut så det var väldigt skönt, fast det var undersökning den här gången så dom tog kort i munnen på mig och sånt. Sen åke jag till skolan åt lunch och läste på idrotts provet, sen hade vi provet och jag trodde det skulle vara svårare än det var. och gissa vad jag fick ? - jo mvg såklart ! är jag bäst på idrott eller är jag bäst, både fysiskt och skriftligt.
sen iaf lämnade jag in min svenska eftersom jag inte kommer till skolan veckan efter påsklovet då den ska lämnas in, sen sa jag hejdå till 9g som kollade på film och till figo och paul. paul ska jag då träffa på lovet men ville säga hejdå till han ändå såklart. Sen gick jag med upp till danssalen där jag bara var i typ 7 minuter för sen skulle jag gå till min buss för skulle till stan och möta elin. mötte elin och vi gick till cubus och kollade lite där, hon testade en jacka och jag ett par svarta shorts och fick även min efterlängtade kavaj av elin också * tummen upp*. sen kom bella också och så gick vi runt lite, sen drog jag hem och nu sitter jag här helt sliten efter en lektions dag och bara tänker att nu har jag två veckors lov och det känns underbart !

nu är det påsk lovet och vädret är inte direkt det finaste men vi får hoppas det kommer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0