vill bara tacka dig,

jag vill tacka en viss person som jag är med just nu, visst vill tacka flera. Men ja tack viccan för att du finns, när jag är med dig så kan jag inte göra mer än att lee. Mår verkligen bra med dig och man kan liksom inte göra annat än att lee för det kommer liksom atomatiskt. Undra hur många andra som känner så när dem är med sin bästavän? säg till om ni gör det, för tror inte jag har haft riktigt såhär förr. nu typ låter det som att jag är kär i dej, men visst jag är kär i dig för jag skulle vilja vara som du, se ut som du i din perfekta kropp. Men du är min bästavän och det är nog det närmsta jag kan komma så det får duga. Men bara så du vet är du bäst, men jag hatar min brorsa. Han förstör mitt liv, jag kommer aldrig bli som vanligt mot han för han förstör så jävla mycket..

Men jag älskar dig viccan, och alla minnen och allt. Du är så överdrivet bra på alla sätt, till dig min bvän.


Osmnkad och allt men vi igenom allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0