farsanbaloba

morsningkorsning allihopa.
Idag så ah skolan sen hem och nu sitter jag óch kollar på när lillebrorsan och farsar spelar jakt spel på tv'n. har nyss ätit potatis med piskpinnar och baesås, faktiskt mycket godare än vad jag trodde. Men mitt armband är då borta och har letat och letat. Hittar det inte någon stans, men det kommer väl fram hoppas jag. Men träningen gick bra igår fast vi fick inte ut och springa p.g.a de som hänt dem senaste dagarna i stenhagen. Men träningen blev helt okej ändå, men sen när jag kom hem blev det two and a haf men eller hur det stavas. Sen kan jag ju inte säga annat än att jag längtar till kulturnatten, för dagen blir det stan och vara med viccan, vickan och elin a. Sen träffa massa på stan och hoppas på att det blir en rolig lördag! hoppas alla andra också får det. jaja ikväll blir det män som hatar kvinnor igen! haha så hoppas alla får en mysig och trevligt kväll va alla nu ska göra. Sen ska jag leta efter en blogg jag tycker ni ska kolla in, ganska roligt att kolla för det är typ skvaller om kissie o.s.v
bye bye, puss!

Obs! Sverige möter malta just nu i fotboll på kanal 4, det står 0-0 än så länge och dem har spelar i 32:40 .
och min lillesyster har fotbolls träning i skuttunge också om ni ville veta det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0