tyvär har jag inte kunnat skriva så mycket idag,

ja som ni såg i mitt förra inlägg blev datorn helt knas, men iaf jag har inte skrivit idag för har inte mått så bra. Jag var hos doktorn och sen åkte jag till skolan, var där och efter så drog jag in till stan men tog bussen hem direkt. Började få ont i huvudet redan då och sen när jag kom hem så hade mamma min nyckel så kom inte in och tillslut kom oscar, sen när mamma kom hem pratade vi lite och så föll någrar tårar o.s.v. Efter det hade jag grovt ont i huvudet och jag tog en ipren och la mig på soffan och somnade och sov i några timmar. skönt som fan, därför har jag inte skrivit idag. Kollade nyss på idol och har fortfarande ont i huvudet men hoppas alla ni andra mår bra. Snackade med viccan i telefon en stund också i reklamen i idol, härligt att höra hennes röst. Men iaf nu sitter jag här och typ är lite halv borta och ska nog snart bara lägga mig i soffan en stund till sen gå och sova. Inte min dag idag känner jag, och imorgon är det SKOLFOTO  och har inget att ha på mig fan.. Känns riktigt tungt, men får väl ta några skäpplagg som ligger i gaderoben. Inget mer med det, ska nog ha min nya jacka imorgon om det är lika kallt som idag! Och efter skolan imorgon blir det stan med lina och kanske träffa staffan en snabbis men det är inte riktigt bestämt än. Men kanske skriver något mer inlägg innan jag går och lägger mig men hare bra, puss på er sötnosar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0