tjenamors

Nu sitter jag hemma hos elin igen, kom nyss tbx från staffan. Det blev tidigare än vad jag trott, men han ville ut till alla moppekillar såklart så gick tbx. Men skoldagen var väl sidär men sov morgon imorgon iaf, fett skönt! Sen blev det ingen gympa imorse och sista lektionen blev det lärar grej så den slapp vi också. Sen blev det eriksberg med elin eller bussen dit iaf och sen möta elin och angelo. Sen drog jag och elin hem till elin och var här till kvart i sex kanske. Vi kollade in alla bloggar ni vet, kissie , paow, fuki,gaybloggen, sofiiaofsweden o.s.v. Och kollade in massa av video inlägg på dem och massa andra jävla fjårtisar. Sen så lyssnade vi såklart på singel och sökande och så! Sen drog jag till staffan och kom tbx hit halv sju, kul att han kunde vara med mig en timme längre och ville ut till sina kompisar som vanligt.visst förstår han men han är inte med mig ofta så tycker det var lite tråkigt. Men nu sitter jag här och skriver ett inlägg och lyssnar på när elin är irriterad. Så himla söt hon är asso! Men men ska snart byta om till tränings kläder och så blir det ingen mat idag innan träning så äter när jag kommer hem. jaja bye bye allihopa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0