till victoria eriksson som svar <3

Svaret du gav mig gjorde mig sjukt lycklig när jag läste det, det känns så bra och jag blev så glad när jag läste det. Vill att du ska veta att jag allid vill ha dig vid min sida som min bästavän och jag håller med. När du inte låg brevid mig i sängen i sommras när du var någon helt annan stans så kände jag mig så jävla ensam. För då kunde vi ha vart med varandra ungefär två veckor i sträck och då får man känslan att man är ensamast på jorden när den andra personen är borta. Längtar som fan till nästa sommar när vi ska friska upp våra minnen ännu mer på nytt och nu får vi fan börja ta nya bilder på oss så vi har livet ut fan. Tänk va roligt det kommer vara sen att kolla igenom alla bilder man har på oss två, jag är så jävla underbart glad just nu så jag inte vet vad jag ska göra. Skulle vilja vara vid björklinge badet med dig nu en varm sommarkväll och springa nakna och hoppa i hand i hand tsm. Det blir det nästa sommar + det ska vara kort på det. Eller hur älskling ? hah, iår blev det ju bara ett halvnaket bad, när killarna var med. Det blev brottom i för dem igen när vi tog av oss, men dem kom väl för att du gjorde det men jag kan ju hoppas lite att det var för mig med . hah, du är det bästaste som finns. Skulle kunan skriva hur mycket som helst för det tar aldrig slut, men jag vet ändå att jag snart kommer skriva om våra minnen igen så det är nog bäst att jag slutar nu. Men så ALLA vet där ute, ingen kan sära på oss! satt ni vet (a).


Victoria eriksson HJÄRTA elvira monié


Kommentarer
Postat av: din viccan

älskling, vill också bara vara vid björklinge badet just nu eller ulva . hahahah, vilka minnen vi har i bjk med alla moppekillar. dom kom simande till bryggan för dig sötnos (: det här sommarlovet var bäst men nästa somamr blir ännu bättre.

det ända jag vill att du ska veta är att du är verkligen älskad utav mig och du är min allra bästavän & ingen kmr kunna ta din plats i mitt hjärta . jag älskar dig bby

2009-09-10 @ 22:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0