sorrysorry.

Har inte skrivit på länge men har inte haft tid o.s.v, tyvär. Men hoppas ni haft det bra ändå, fast tyvär har mina besökare sjunkt ordentligt.. Men det är mitt fel, jag säger hela tiden att jag ska förbättra mig men ska inte säga något för kanske inte håller det. Men jag ska tänka på det iaf, men idag blir det träning för mig i stenhagen som vanligt. Och idag fick jag med mig film hem att kolla på för har missat filmen och vi ska skrivia engelska uppsats på den. Och jag är inte riktigt säker hur jag ska göra men men ska försöka. men jag är då inte så bra på engelska som vissa vet så det blir en utmaning men i vår blir det Np och då måste jag kunna det. Jaja nu ska jag snart byta om till tränings kläder för tjugo över åtta till tio blir det träning. Juste som en liten till ointresant sak att skrivia ner på blocket jag målade nyss på naglarna för att jag måste verkligen göra dem starkare. heh, önska mig lycka till på träningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0