skolfotografering är ett långt ord.

ja nu är det onsdag igen och ja första dagen jag använde min nya vita jacka, redan lite smutsig. Känns inte som att det här kommer gå så bra. Men får väl försöka iaf, man kan ju iaf inte säga att den är ful (a). Isf är man sjukt avensjuk, och det förstår jag. Men iaf jag hade ju inte bara ny jacka idag, det var ju skolfotografering som jag skrev igår och idag. Och hade min lins i då, så hoppas det blev bra. Fick välja sida att stå på och så. jävligt snäll fotograf, tur det säger jag bara. Men blir så jävla irriterad på folk ibland satt det inte finns, ja säger det senare i veckan. Men iaf nu ska jag gå och ta ut linsen och sen får jag se. Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0