shopping runda i kista.

kom hem för kanske tio minuter sen och jag håller redan på att fixa varma mackor som vi ska ha i ugnen. ( som ni kanske förstod ) - Jo vi var i kista och de var skit nice, resan dit gick fort och det var jätte roligt att gå runt där, vi gick först till intersport och köpte lite olika saker sen till skoaffärer och kläder. Efter kanske en halv timme så tog vi en fika, skit mysigt måste jag säga! Köp centrumet var jätte bra tycker jag för det var cafe i mitten som var jätte mysigt så man kan sitta och kolla på folk, sen massa affärer och det var coolt att det var bio på övervåningen. hehe, låter skit töntig men jag är lite töntig ibland percis som alla andra. Men iaf sen gick vi vidare i någon timme eller så och vi hittade en hel del faktiskt.

Jag kan stryka : ifrån min önskelista ;

- Jacka
- sjal ( visst man kan aldrig få förmånga ).

är jätte nöjd med mina köp måste jag säga. men ska kolla på tv nu, puss på er skriver snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0