sanningen, eller?

Kollade nyss in alla bilder på hela bloggen, alltså hela augusti och september. Fett roligt att kolla igenom alla tyckte då jag. Hade fan många snygga bilder på mig själv fan, förutom när jag bjuder på mig själv. Men palla skämas och tycka man själv är ful liksom, men är den man är och man kan fan inte ändra på allt på sin kropp o.s.v. Så man får helt enkelt acceptera sig själv och njuta av livet och göra det bästa av det. Precis som jag gör när jag är med viccan, jag förstår inte hur jag kunde fått sånt här självförtroende? Det är sjukt men skönt. Plus jag tror dem flesta tjejer säger att dem är fula fast dem själva egentligen tycker dem är fina ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0