OBS!

Juste ville bara säga att nu i september får jag min färglins, vet inte när men någon gång den här månade blir det. Ska blir ruskigt skönt faktiskt, att slippa alla blickar lika mycket. Visst det kommer inte bli jätte bra men hoppas på att det blir bättre än nu iaf. Jag var lite osäker först om det men nu är jag mer säker för dagen efter jag var och testade på bussen till skolan så sitter jag mig på en sån där enstol ( grönbuss ). Och då inte stolen framför men på typ "bänken" sitter två små pojkar, ena kollar jätte mycket sen viskar till den andra och båda börjar rå glo. Känner man sig dum? ingen tvekan.. Jag bara glodde ner i mobilen och kände mig ruskigt dum och ful men mest bara annorlunda..



Kommentarer
Postat av: lena

du är vacker!

2009-09-03 @ 17:42:24
URL: http://lleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0