nästa gång tar vi dem, lätt

ja skrev inte så mycket igår men jag orkade inte sitta vid datorn så mycket när jag var barnvakt för ville umgås med mina små syskon. Men iaf sen så igår så hade vi tränings match i vattholma mot storvreta och ja, det kunde ju gått bättre men jo  det gick ju ändå inte dåligt. Men vi förlorade med 5-1 typvär, men nästa gång tar vi dem. Men iaf det var roligt att spela igen fast krockade med en tjej så mitt knä svullnade upp och hade svårt att andas och så . Så spelade inte andra halvleken för behövde vila men sen spelade jag tredje och då var jag skit peppad men det gick inte så bra, men var nära på att göra mål men tror ni inte man ramlar dådå och får bränmärke på två fingrar och skrapar upp det gamla bränmärket man fick dagen innan på knät så har skit ont där nu. Men men, bara att stål sätta sig. Men bra spelat tjejer som var med igår, nästa gång blir det bättre men tänk det var våran första match eller ja träningsmatch på typ jätte jätte länge. Men vi har iaf förbättras, så är stolta över er tjejer.

Sen efter matchen åkte jag hem till viccan och vi var ute i bälinge på kvällen sen gick vi in och sov, var sjukt trött! och nu sitter jag här och lyssnar på musik medans viccan badar. Men lite ändrade planer för i veckan men det skriver jag senare. hare bra allihopa puss puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0