myskväll, i in love whit it.

ja det blev myskväll ändå för mig fast hemma hos elin med dipp och gurka och till disney och till men in black 2.Fan va jag garvade till filmen asso, jag har upptäckt att jagär lite re och cp fan. Eller jag har personlighet, är speciell, cool, skön du vet bäst helt enklet med bästa humören. Tycker inte ni också det ? haha nu blir det någon ny film på 3:an. Så skriver när jag kommer hem, puss på er allihopa!


Elin hade inga bilder på datorn så sökte på hennes namn på google och då kom tingeling grej upp så tog den. Och så klart sjuka som jag och elin är så satte vi på låten och sjöng till den och nu ska elin skicka den till min mobil. Omogna eller bara allmänt sköna ?
tror vi båda vet svaret på det där, för alla visste ju att vi är typ sköna som fan (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0