man ska vara glad för det man har, inte störja för det man inte kan få.

HÅRFÖRLÄNGNING?- Nej tack.

Idag så fick jag en komentar " shit va långt hår du fått ". Nyss när jag stod och borstade håret fick jag tanken, shit va långt hår jag har egentligen. då såg jag verkligen hur långt det är, det är ju ungefär en 5 cm under brösten. asso det är sjukt långt, och sjukt fint dessutom. Tänk alla som har löshår, fejk liksom. Har massa kompisar som har det, men egentligen dem är sjukt fina ändå utan också. Men iaf jag kan inte fatta att jag ville ha löshår förr, fast då hade jag kortare förstås. Men tänk hur långt och fint hår jag har nu liksom, I LOVE IT! Och förstår alla som är avensjuka faktiskt, fast man ska egentligen inte vara det för alla är ju fina på sina sätt :).


PRAOEN;

Men iaf jag och Lina fixade klart praoen idag! så sjukt skönt, nu är det klart och imorgon ska vi lämna in papprena så dem får skriva på o.s.v. TVÅ olika ställen fick vi på, på cafe v.45 och i klädesaffär v.46 . NICE ELLER NICE? (y) Då får man testa lite av varje, ska bli ruskigt kul faktiskt. men hoppas alla andra får det bra på sin prao också. Även fast typ alla ställen är fulla eller inte tar emot, men lycka till till er alla som inte har fixat än. Ni kan behöva det :).

puss på stjärten!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0