kortfattat om imorgon

Morgondagens händelser fast lite kortfattat;

- Lite sovmorgon
- Åka till doktorn vid 09.00
- skolan
- Stan en liten stund
- Hem fixa mig äta
- Träning
- sova!!

Det var lite kortfattat bara, för det kommer mer idetlj sen. Men eftersom det är framtid så kan jag inte skriva så mycket, men undra hur det gick i storvreta-sirius i fh idag. någon som vet?? skulle vara kul att få veta.

lite ointresant men jag har så sjukt ont i armen just nu, har ont i kroppen i allmänhet typ hela tiden. Så sjukt jobbigt, men har speciellt i mina knän nu för tiden. Men kanske är att man börjar sporta igen efter ett långt uppehåll eller så, men vet inte. Men det löser nog sig tillslut iaf, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0