jag försöker, räcker inte det?

Jag har självförtroende,
jag har personlighet & jag är stark.

Men vissa grejor är jag väldigt känsliga på, vill inte ta upp det men jag hoppas ni förstår att jag inte vill ha det såhär. och att det är det värsta som finns för mig, och att jag lider varje dag för det. Alla ord blir dubblets långa och jobbiga när dem inhåller dem orden. Ingen kan förstå hur jag känner, bara tänka sig. Vissa som har likanande saker dem kan tänka sig bättre än andra men inte många kan förstår. Det finns inte så många som födds på samma sätt som jag och har vart med om lika mycket. Mina ögon svider just nu, men jag förstår varför. Men bara så ni vet så bör ni inte ge mig smeknamn, för ni kan få likadana som sårar er lika mycket. Jag har inte direkt valt det här och det vet nog många. Ni som ger mig duma komentarer t.e.x vilket liv ni måste ha.

1. ni kan inte stå för vilka/vem du är.
2. så fruktansvärt omoget att ge någon smeknamn & kalla en saker för något den inte kan göra något åt.
3. jag måste betyda mycket för er om ni orkar lägga tid på såna saker.
4. vilket liv ni har när ni inte har något bättre för er än att ge en massa komentarer.
5. ni är fan inte perfekta heller, det kan jag lova.

så tänk på det nästa gång, för då är det eran tur att få höra och få lida. och så länge ni inte vågar stå för vilka ni är kan ni dra åt helvete. Bara så ni vet. dem två senaste dagarna har vart jobbiga, fruktansvärt jobbiga. Men jag försöker och räcker inte det så, ja då gör det inte det och man får se vad som händer. Men i den här fucking världen är ingen perfekt. Om ni känner någon som är det eller vet, säg till så ska jag kolla upp det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0