gårdagens misslyckande,

ja igår försökte jag ju lägga in bilder igår kväll, minnes bilder som är jätte gamla. Och jag lyckades ju inte men tänkte kolla nu om det funkar, hoppas hoppas.


mawcke och pk något år sen, precis innan jag blev tsm med pk.


Planting, några år sen när jag var med honom som mest typ.


Wallberg på g, några år sen när jag var med henne HELA TIDEN. Minnen! 


Min granne hos pappa som jag inte träffat på skit länge, dessutom linda ks's kusin emma, minnen.


Min gamla bästavän catherine escobillo, minnen med dig tjejen. Sjukt söt du är fan!


Tomas i 5-6 när jag var där heela tiden, minnen eller hur alla järlåsa barn? (;


Arvid i sexan när vi var i rävsten med 6:c och vår klass 6:d. Minnen för livet fan, längtar faktiskt tillbaks /: någon mer som gör det?


haha, fjortis alvar när jag var med honom och tette heela tiden, MINNEN !


Emma helander på studenternas i typ 6:an, minnen minnen! haha när elina satt på toan (; heh


Wille för några år sen, haha. Gammal bild , liten fjortis ^^


Nicklas i 6:an när vi alla gick kvar i vänge, minnen. Saknar han fan, undra hur det går för han nu och hur han är nu.

Jag på nyårsafton för typ fleeera år sen hos jennifer typ vilket år kan det var, typ 2005-2006 hahah. Minnen! skäggstubb x)


jag och rebecka när jag var med henne förra sommaren tror jag det var när bryggorna där var nybyggda. Vi hade väldigt mysigt, köpte glass, snackade och så. Minnen!

Inte så många bilder, men gamla som fan och hittade dem och ville lägga in. Njut, hah .

Kommentarer
Postat av: catherine escobillo

snygging bild du har lagt upp på mig elvira, haha!

puss

2009-09-27 @ 20:17:20
URL: http://billou.blogg.se/
Postat av: svarar

hahah, jag vet gammal men fin! ^^

2009-09-27 @ 22:39:03
URL: http://elviramonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0