fredag hela veckan,

Ja idag är det fredag och det betyder hissa och dissa. Jag tänkte börja med att dissa den här gängen.


jag tänkte faktiskt börja med att dissa att allt nu för tiden kostar så jävla mycket. en tröja kan man få för typ 200-300 som förr kunde kosta typ 50-100 :- . visst sverige är i en sån kris när folk förlorar jobb och så, så man förstår väl lite men det suger som fan.


jag tänkte hissa mina underbara skor, Uggs.  Dem är dem skorna som kommer hålla fötterna varma nu i vinter och i höst och nog vår också. Så ett stort plus till dem, eller vad säger ni? Jag hissar också det sena fina höstvädret som har kommit nu på senstaste tiden, visst det är kallt på morgonen men sol på hela dagen och på eftermiddagen men kvällen kan bli kall också men det gör ju inget. Det är ju höst och då har man ju skorn?(i)

Nu har jag dissar och hissat lite fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0