första dagen på veckan,

nu har hela skoldagen gått, vart helt okej dag faktiskt. Men slutade iaf vid tio över tre, och efter det åkte jag, lina och julia in till stan och skulle kolla prao. Träffade även på sofe, sofia, sandro och shatil. Roligt att träffa lite som man inte träffat på länge som shatil t.e.x, vi snackade även om det. heh, men iaf nu sitter jag hemma och ätit och det blev inge staffan idag heller.. Han var upptagen som vanligt typ, men om vi inte haft våran paus som vi inte räkar med så man kan säga att eller ja vi hade våran halv års dag dag. tänk 6 Jävla månader, tiden går så sjukt fort. Men iaf ska snart åka till kista med mamma typ och kolla lite på kläder o.s.v. Hoppas det blir roligt och värt det, men förlåt om jag skrivit lite idag men kom hem nyss och åt och ska snart åka igen, men hoppas alla haft en skön dag hittills och en bra kväll. KANSKE MISSAR IDOL.. för jag vet inte när vi kommer hem men hoppas jag hinner iaf. Vill verkligen se om calle kommer vidare eller inte. Men skriver nog snart igen, men puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0