förberedning? check.

Nu är jag klar för avfärd och jag ska bara sätta på mig skorna och sen åka. så sitter starklar på stolen just nu ,heh. Töngig jag är, jag vet. Men men det är jag så man får acceptera det och man blir som dem man umgås med eller finns det ingen ordvits som går så? Jaja måste säga att filmen till engelskan var ruskigt bra faktiskt eller bättre än vad jag trodde. (OF MICE AND MEN). Det blir svårt at välja vad jag ska skriva om, har två alternativ men vet inte ritkigt vad jag ska skriva för asso man ska ju skriva en uppsats. OCH PÅ ENGELSKA, jippi känner att det här är min grej asso. Men måste verkligen försöka, men måste säga att det var roligt jag skulle aldrig klarat av det han gjorde. Men men nu ska jag packa bägen o.s.v. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0