du kan aldrig ta ifrån mig något jag aldrig haft..

typiskt nog känner jag mig dåligare än alla andra, förstår inte varför för borde inte göra det men kan verkligen inte rå för det. Ibland får jag bara såna tankar att jag är sämre än alla andra och presterar mindre. Sjukt jobbigt, för varför är jag dåligare än alla andra ? visst kanske på vissa grejor, som t.e.x det här med att blogga. Det har jag märkt nu att det inte riktigt är min grej, alla har finare än mig, skriver bättre än mig o.s.v. Men nu börjar jag känna att jag inte skriver för att det är kul längre utan för att jag måste och inte vill känna mig dålig. Det är fel sätt men ah vad ska man göra liksom. Vill inte ta bort bloggen men tror nog inte det är så många som kollar och läser ändå.. Men nu kom min lärare då måste gå, puss på er allihopa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta inte!

2009-09-23 @ 14:01:03
Postat av: svarar

nejdå ska inte,

2009-09-23 @ 18:11:15
URL: http://elviramonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0