sommaren är inte slut än,

ja nu sitter jag hemma hos viccan medan viccan byter om inför fotbollsmatchen hon ska spela alldeles straxt. Så smsa gärna undertiden om ni har tråkigt, kommer nog inte ha så jätte roligt. Jag hann inte skriva innan jag åkte hemifrån men jag gick ner till polishuset och tog bussen där och senare hoppade viccan också på. Så vi drog till bälinge sen åt vi när vi kom sen har vi suttit ute lite också, så jävla skönt väder så det är sjuk. Men vädret är så jävla konstigt nu för tiden men snackade även om det med mamma imorse och det är väl allmiljöförstöring som gör så det blir så, så nu kommer jag bli lite mer miljövänligt av mig. plus på mig ! (a) .

innan jag for hann jag..;

 - måla naglarna
 - fixa håret
 - sminka mig
 - bestämma kläder
 - bestämma skor
 - ladda mobilen
 - noppa ögonbrynen

Så jag är snabb nog och hann göra allt, men nu ska jag dra. Men dem här bilderna tog jag när jag och viccan satt ute i det sköna vädret;




hehe, älskar kameror. Visst kanske inte alltid så snygg men oftast, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0