det ändra du någonsin kommer ångra är chansen du aldrig tog.

Nu sitter jag här vid bloggen igen, och är hemma hos pappa. blev inge ut kväll som hade var roligt egentligen. Visst kommer säkert ångra det sen, som med mycket annat man brukar göra efter åt. Har ångrat ganska mycket man inte gjort som man ändå inte ångrar fast ja, ni förstår. men det är ändå skönt att komma hit och träffa på familjen som jag inte brukar så ofta. Men men nu ska jag kolla på när syskonen och pontus spelar tv-spel. Men idag blev det skolan som gick segt som fan, sen blev det stan med elin eidhagen. Och sen kom viccan och nattis en stund också, roligt roligt! vi åt på donken, alltid lika gott att gotta sig där. Träffade tess och jona där och en tjej ifrån bjk som jag träffade förr när jag var med jennifer. Sen gick vi och kollade bussen och hon tog 7:an hem och jag gick till min buss då jag träffade på wolde som jag inte träffat på skit länge. Fick även se hur hennes kille såg ut, roligt roligt. Sen åkte jag hem och packade väskan med innebandy grejor och allt. Sen hämtade carina mig och vi åkte hem till björklinge igen. Och så åt vi nyss så det var gott, men nu ska jag låta min brorsa få ha datorn en liten stund. hejdå allihopa puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0