CSI NY

Nu sitter jag vid datorn och kollar på tv. finns inte så mycket bra så kollar på 5:an där det snart kommer CSI NY, tror jag det var. Men iaf idag var gästerna här och det var okej, åkte med i emils nya bil också. FAN VA NICE DET VAR, kändes så jävla bra när farten ökade och man kände hur fort det gick i kurvorna. Synd att vägen var som den var bara annars hade det var skit bra och tänk i ännu högra fart. Men iaf det har vart en skön dag och nu är det CSI NY. Måste bara säga att jag älskar csi, alla olika typ. Och förr kollade jag på alla jävla saker på tv, csi-ny-maimi, desperate house wife o.s.v men lägger in bilderna nu från idag iaf, inte så många men men. Puss på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0