bästa låten just nu,

Godmorgon sverige, nu sitter jag här igen och tänkte skriva ett litet inlägg. Vaknade för två timmar sen för kunde inte sova längre.. sen har jag ätit frulle och kollar på narnia två igen, och nu sitter jag här med ont i huvudet och lite så och väntar på att viccan ska svara på sms. Men hade alla trevligt igår? och är det ingen som kommer på låten? Det är min favvo låt just nu, så jävla bääst ! alla som vart med mig på senaste tiden har hört den, det kan jag lova (; gissa på nu, lycka till ! 

OBS!
 Det gör inget om man chansar fel, man får ha fel. Men skriver texten igen satt ni har lättare att hitta den.

Shawty got that super thing,
Hotter than she sun of south in spain
Got me soon as i walking
through the door
My pocket started tickle-ing
The way she dropped in low
that thang
Got me wanna spend my
money on her, her..
she get it pop it lock it drop it that birthday cake.
Got a candle need to blow that crazy flame away.
Take ke red, black card and my jewellery,
Shawty is ... , ..


Somebody call 911.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe fireburning- sean kingston ;-)

2009-09-27 @ 14:27:50
Postat av: svarar

Yes rätt (; visst är den bra ?! :D

2009-09-27 @ 14:44:47
URL: http://elviramonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0