22/09 - i'am sorry

Ja idag ledde då jag och julia gympan och när lektionen nästan var slut så börjde en typ spy och en låt helt förstörd på golvet och var yr och så. Lyckad träning känner man då, men alla var duktiga och jag tycker det gick helt okej iaf. Men iaf sen så var dagen seg, man var trött och seg i hela kroppen. Det fanns typ ingen mat heller så det var ännu mer värdo. Men sista lektionen hade vi tyska och hade prov, var jätte dålig men ska få göra om dialog grejen igen när fillan ska göra sin del. Men men efter skolan gick jag på stan en stund med viccan, lika mysigt som vanligt. Stötte på jonis också, inte träffat han på länge så var roligt. Men sen tog jag halv 5 bussen hem och åt och diskade likte. Och nu kollar jag på tv och tänkte skriva ett inlägg. Men hoppas alla har haft en bra dag, ska träna ikväll 8-10. Så kommer hem efter det och ska duscha så kanske inte orkar skriva då men ist hoppas ni haft en bra dag och att ni kommer sovgott! bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0