21/09 - från botten till toppen

Just nu sitter jag med tårarna i ögonen för läste just en text om mig på viccaneriksson.blogg.se 's blogg. och så kallad min bvän. Bara så ni vet så är hon så sjukt bäst och tanken att vara utan henne är omöjlig. Så alla som skulle vilja förstöra för oss, dream on. hah, alla våra minnen allt är så mycket bättre än era. Det är liksom självklart, eller hur älskling? Men iaf, köpte skor idag som jag väntat efter att köpa länge nu. Och jag hade gud med mig idag, stövlarna jag kollade på var typ slut sen så låg precis min storlek på golvet och allt. Snacka om tur, så jag gick därifrån med ett leende på läpparna kan jag säga. Kollade även lite efter jacka men hittade ingen, är kär i den andra jag redan hittat. Men iaf sen åkte jag och mammis hem och lagade tacos och sen badade jag efter shrek 2 för var jävligt frusen och nu blir det datorn sen kolla på "sveriges fulaste hus" och idol om det är det.

men iaf jag älskar dig viccan, du är så jävla bäst på alla sätt

 


Kommentarer
Postat av: viccan eriksson

älskling, ingen kmr kunna förstöra mellan oss vi har vart tajta länge nu . självklart att dom är bättre en alla andras, det är en självklarhet (: bra att du hittade skor nu har tjatat om, hhah ;D du är bäst älskar dig

2009-09-21 @ 20:31:05
URL: http://viccaneriksson.blogg.se/
Postat av: svarar

hjärtat dem tre ord som är dem ända man ungeför kan förklara dig med är, jag älskar dig!

2009-09-21 @ 21:11:22
URL: http://elviramonie.blogg.se/
Postat av: viccan eriksson

detsamma älskling

2009-09-22 @ 19:23:18
URL: http://viccaneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0