20/09 - svarar











Svarar:  tack så mycket, det är kul att du tycker det för det är verkligen svårt att acceptera sig själv och speciellt när man har något så stort fel som mig. Eller fel är ett dåligt ord för det utan typ mer annorluna sak som jag har.

men iaf din första fråga, ser du anorlunda?
- jag vet inte hur jag ska förklara men jag ser inget på det ögat, trodde jag först iaf. Men det är så svårt för jag upptäckte i sommras att jag kunde se färger på det om jag höll för det andra men det är så oförklarligt satt det är sjukt för jag vet inte ens själv riktigt. så vet inte riktigt hur jag ska svara men har aldrig sätt med två ögon så vet inte hur ni andra ser.

fråga två, märker du något om skillnaden?
- Vet inte riktigt vad skillnaden är, för det är lättare att skriva frågor än att svara dom som är mitt jobb. Men jag får som sakt var försöka. Men asso jag märker om det är ljus ute eller mörkt om jag håller för mitt friska öga. För mitt blinda öga är så pass ljus känsligt satt man märker det. Men nu när jag kommer få lins kommer jag nog få svårare med det men då kan jag nog svara mer på hur skillnaden är på det sättet.

kan nog inte svara så mycker mer än så, men hoppas det räcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0