20/09 - svarar


Svarar: Jag blir så sjukt glad när du skriver det där gumman, är lika glad över att jag har dig hjärtat! jag försöker leva iaf för det är onödigt att sjunka så lågt för något jag inte ka råför. jag försöker bli stark och vill att andra som har som jag, då menar jag är speciella. Som också har något dem skäms eller så över ska läsa och försöka bli starka dem också. Dem är värda så mycket för dem flesta mår så sjukt dåligt och det är så fel.
Men jag kan säga att du har stöttat mig älskling och hoppas jag stöttat dig lika mycket? Du kanske tycker jag är konstig som säger att jag är stolt över dig också, men det är jag. Du har fått gått igenom mycket och klarat det och det är jag jätte stolt över. För det har inte vart lätt, men jag älskar dig också bästavän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0