20/09 - Lager 157.

ja min morgon startade med att mamma väckte mig och viccan klockan åtta för att vi skulle åka till lager 157. Så vi gick upp fixade oss o.s.v Sen lämnade vi viccan och på började den långa bilrestan till lager 157. Vi satt i bilden i ungefär två timmar, kanske lite mer. Men sen när vi väl kom fram så gick vi runt där i någon timme ungefär, den här gången var det mest killkläder. Det fanns inte så mycket tjejkläder och det mesta var typ lite tantigt tyvär. Så jag fick bara ett par trosor och en tjocktröja därifrån medans oscar fick lite mer. Men sen hittade vi inga skor eller något heller inne på skorett som var väldigt tråkigt. Så vi började våran resa för att hitta något matställe, mamma och dem andra ville typ ha någon annan mat än mcdonalds. Så vi åkte in mot centrum och jag lovar har fan aldrig sätt en så dööööd stad. Typ en mäniska på en gata eller något , det var sjukt. Plus att gps'en var så jävla dryg och skickade runt oss över lite olika, tex upp på gågatan. hah, men sen åt vi mcdonalds ändå och jag testade summer suprem med chicken och bejkon. Det var för mycket ost smak för mig så håller mig till mcchicken jr. Men sen fortsatte vi åka till gävle för att kolla efter lite mer saker där i köpcentrumet där. Jag hittade en jätte fin shorta och ett par svarta leggings. kollade på en jacka jag ville ha men vi ska fortsätta leta för affärerna som var i gävle finns även i uppsala. Sen äntligen begav vi oss hemåt vi ungefär fem tiden kanske. Så det blev sjukt mycket bil idag så nu är jag trött. Men när vi kom hem hyrde vi en wallander. Skit bra faktiskt, sen ja.. nu sitter jag här och lyssna på " I walking in memphis ". Men hoppas alla haft en bra söndag? jag har iaf haft det och känner mig sjukt slut.



Sen mina planer för den här veckan,

Måndag: Skola sen stan med mamma
Tisdag: skolan sen träning
Onsdag: skolan sen hem till pappa
Torsdag: barnvakt sen tränings match
Fredag: myskväll med tjejerna!
Lördag: viccan viccan viccan, kanske tälta?
Söndag: ta det lugnt och vila inför måndagen

Längtar och ska bli en sköön vecka det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0