19/09 - fondy gryta

Ja idag vaknade jag upp hos staffan eftersom jag sov där ifrån fredag till lördag. Sen hämtade mamma mig där och vi åkte till maxi och handlade en massa och köpte mcdonalds med oss hem. Vi hyrde även två filmer som vi tänkte kolla på, vi kollade på en direkt när vi kom hem till maten. Och shiiiit va den var bra, asso jag har jätte svårt ibland för jag skäms till filmer när dem gör saker och kan bli skit arg varför dem gör si och så. och jag blev det som fan, jag är också blödig. Så tro det eller ej, jag började gråta till en komidi. sjukt bra film även lyckligt slut, som dem flesta filmer. Men sen så började vi med maten, fondygryta med kroketter, sallad o.s.v. Till efterrätt blir det melon och så.

Senare på kvällen blir det träffa viccan, det blir nog lika roligt som vanligt. Men det ska bli kul, får se vad vi hittar på men hoppas ni hade en bra dag igår och att ni får en ännu bättre idag. skriver senare, bye bye!



bild på mig och lina när vi var i sävja för ungefär ett år sen nu. minnen, ville bara ha en bild så tog någon och det fick bli den. Vi har gjort mycket tsm nu lina och jag vet att du finns för mig och hoppas du vet att jag finns för dig också. Hoppas allt löser sig för dig för det ända jag vill är att du ska må bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0