18/09 - minnen

jag tänkte visa lite bilder och skriva lite om dem, tog bara någora för det skulle bli så mycket annars.


Här är en bild när jag och viccan var på gröna lund i sommras med min mamma och syster. Vi träffade Rasmus som vi träffade på gräsö där sen åkte vi massa med totte och kalle. Så jävla minnes värdt, ville bara åka dig dagen efter igen. Saknar det som fan!


 Här är en bild på mig och alice när jag var med henne som värst. Bilden är från hennes syster gamla lägenhet som ligger brevid hennes pappas. Minnen därifrån asso, mycket minnen med alice. Tack för allt gumman!
 

 Min och alice promenad dag, en av alla hundra bilder vi tog!


 En av alla gånger vi åkt till fjällnora, riktigt mysigt! en bild på oss tjejer, alice är inte med hon är längre bakom alla och jag knäpper kortet. Men tack för alla gånger vi vart där allihopa som bor där och vart med.
på bilden är det: Elin n, Terese p, Lisa m, nattis s, agnes e, josephine, Linnea l och maria l.


ännu en kväll i fjällnora, fast den här anitngen en helg innan den andra eller någon dag innan!



En dag hemma hos pappa, är ifrån i våras. Lite suddig och så men vi solar, hoppar studsmatta o.s.v

 
Minnes värd dag i allians med Linnea L, det här var när vi var som mest. Hade sjukt bra med dig linnea, saknar dig. Det är synd att man träffas så sällan nu för tiden men tack för allt verkligen!

 
En minnes värd dag i vintras/våras med jennifer w, vi skulle då gå upp från den här lilla kullen men det gick då inte så bra. Jennifer ramlade och så, hah. fan va roligt vi hade där ändå och bilder nedanför är precis innan eller precis efter. obs! TAGGBUSKAR.


Hemma hos linnea med maria, linnea och jennifer. Mysigt, men det där var precis innan linnea och maria skulle åka bort tror jag det var. jaja, har många minnen med er tjejer! saknar er.


Och det här var när jag var i vemdalen i mars tror jag det var, hur mysigt som helst. älskar att vara där och att åka snowboard ner för backarna. Minnen, förr förra året eller året innan det var även david tallskog med dit. kommer aldrig glömma!

Minnan för livet, bara några få.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt med ditt ena öga? are you blind or?

2009-09-18 @ 17:28:49
Postat av: svarar

ja, jag är halv blind. något problem med det?

2009-09-19 @ 18:01:11
URL: http://elviramonie.blogg.se/
Postat av: svarar

jo jag fick en sjukdom och opererades tre gånger och efter det blev det såhär. så nu har du fått din förklaring också.

2009-09-19 @ 18:01:57
URL: http://elviramonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0