18/09 - hissar och dissar.

Jag tänkte börja med att hissa idag och sen dissa.


Emma Helanders som fyllde år i tisdags, grattis! och vi tjejer som höll uppvärmingen. Det var bra gjort av oss, vi ställde upp även fast vi skämde ut oss för hela skolan. Och sen att Lina fick mig att stanna kvar i skolan i torsdags och plugga så jag fick klart engelskan.


Den här veckan tänkte jag dissa falska vänner, som man tror finns där fast dem inte gör det. Som ljuger bakom ryggen på en och som inte kan vara ärliga mot en själv. Sen även hur omogna folk kan vara ibland. Jag förstår inte hur folk orkar, men dem har väl inte så mycket bättre för sig.


Jag tänkte börja hissa och dissa varje vecka. Räcknar från lördag till fredag och så vidare.
Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0