17/09 - mrs perfekt.

Ja nu sitter jag och lina kvar i klassrummet även fast vi slutat. Vi sitter ensamma och jobbar på engelskan. Jag är straxt klar, äntligen! sen ska jag hjälpa lina med hennes och sen blir det svenska inför imorgon och om det inte tar för långtid jobba lite extra på matten. Känner mig väldigt duktig faktiskt, men jag kan ändå inte jobba hemma och man får ha datorn i skolan nu ändå så det blir liksom perfekt? tycker inte ni det också. Jag måste ändå försöka skärpa mig den här terminen och nästa i skolan. Så det här är en bra grej för mig att göra, ni borde också göra det. Det är väldigt bra, skolan är mycket. Nu ska jag inte sitta här och leka duktig men det är faktiskt ett plus till mig! bye bye, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0