17/09 - Lina grenmark

vill bara skriva några ord nu innan jag går och lägger mig, men det här inlägget är till Lina.

Du är en av dem bästa personerna jag känner,
tyvär väldigt dåligt självförtroende men det försöker jag hjälpa dig med.
visst det är jätte svårt men jag tänker inte ge upp, för du är värd så mycket.
Efter allt du gjort mot mig, kan jag inte sluta tacka dig.
Jag finns här, det märker du nu.
vår eller vinter, varmt eller kallt ska jag stanna för att hålla din hand.
Jag hoppas vi håller kontakten efter nian och alla våra år.
jag har har fortfarande kvar allahjärtans dag kortet du skrev för två år sen,
faktiskt står det brevid mig och under min spegel varje dag.
Min mamma och hennes vänner har läst det och vissar har t.o.m blivit tår ögda.
fattar du hur jag blev då när du skrev det till mig?
tänk i sexan när du valde att börja i samma klass som mig, och att vi vart bästa vänner sen.
vi har känt varandra bra igenom 7,8 & nu början av 9:an.
Jag vill bara säga att jag finns där för dig gumman, det är bara att säga till.
du betyder mycket och att se dig ledsen gör så ont.




// skrivet av elvira monié till lina grenmark. 09-09-17 , 22:09 .


Kommentarer
Postat av: lina

var det darför du ville att jag skulle kolla in din blogg ? kollade ju inte igår men såg det nu. gumman tänk så mycket vi har gått igenom tillsammans ? jag kommer ihåg hur vi blev vänner, när vi pratade för första gången och när vi var med varandra för första gången haha. vi har varit bästavänner så länge och det är lite synd att det har blivit som det blivit mellan oss, men folk förändras och man hittar nya kompisar men du vet att jag finns för dig ? precis som du funnits för mig nu när jag mått dåligt. jag är så tacksam det hoppas jag att du förstår. <3 HAHA mitt kort xd

2009-09-18 @ 21:25:07
URL: http://linaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0