17/09 - idol time

ja nu har jag kollat på idol som vanligt, och ätit hur goda mackor som helst. Efter vi slutat satt jag och lina kvar i skolan en timme och jag gjorde klart engelskan och tog hem svenskan för hann inte den, tyvär.. Men sen tog vi bussen till stan och gick med ida fast det blev det mycket hälsade på folk, vissa jag inte träffat på länge som det var roligt att se och andra som jag stöter på ganska ofta. Men vi kollade in mina skor jag ska köpa och hittade ännu ett par fina jag kanske ska köpa. Sen så köpte jag godis och en ring. Sen gick jag jag faktiskt hem idag för jag tänkte nu köpte jag godis och då kan jag lika väl gå hem ist för att ta bussen, det tar ändå inte så lång tid. Och när jag nästan var hemma så mötte jag sharbel som jag hälsade på och snackade lite med. Sen drog jag mig hemåt och när jag väl kom hem bytta jag om och la mig i soffan och kollade på harry potter idag igen. Och till min förvåning somnade jag, precis som igår. När jag vaknade så var klockan nästan åtta så idol skulle börja så kollade på det med mamma och ah som sakt var, älskar idol! Tycker bage är så jävla skön, så himla söt snubbe. Han är cool och verkar vara så jävla snäll, han är cool helt enkelt. Iaf i mina ögon, ni tycker säkert jag är töntig men då får ni fan ta och göra det asso, hah. Nu tänkte jag gå och ta bort mitt smink och sedan gå och skriva lite mer på svenska tror jag eller läsa lite. bye bye sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0