16/09 - yesyes

ja imorgon tänkte jag då se ut ungefär såhär, kanske inte bästa bilder men bjuder på mig. jag är inte direkt en tråkmåns som tycker att alla bilder på mig måste vara fina, vafan man måste ju bjuda lite så andra bjuder lite tbx. Och om dem inte gör det shit the same, det bevisar ju bara att dem inte vågar stå för sig själv. jaja, här kommer det.




ja här var då lite bilder, hah. Men jag vill iaf säga att jag hatar människor som tror att världen bara kretsar kring dem och tror att allt dem har, har ignen annan. Och som tror att andra inte passar i det också, och att man blir sur för inget. Visst alla är olika och det har man ju lärt sig och vissa är mognare än andra. Men jag tror det är något man aldrig kommer komma ifrån, och det är andra gången nu inom kort tid som jag säger vad vare jag sa. Men jag förstår bara inte hur vissa orkar med sig själva ibland, nu snackar jag inte om någon speciell om ni tror det men asso ja.. det är svårt att förklara men jag tror ni vet vad jag menar. Vissa tänker säkert, men du då. Du tänker bara på dig själv och tror att allt kretsar om dig. Men då har ni fan så mycket fel, jag bryr mig så mycket om andra också även fast ni kanske inte tror det. Men vännerna vet och ni som inte tror det tro det då. Jag bryr mig faktiskt inte, det bevisar bara hur ni är som personer. jaja, hoppas alla haft en bra dag! bye bye.

Kommentarer
Postat av: MIN ÄLSKADE ELVIRA

haha du är sååå söt!

2009-09-17 @ 20:36:33
URL: http://saalin.blogg.se/
Postat av: svarar

naaw gumman, tack så mycket (a)<3

2009-09-17 @ 21:30:18
URL: http://elviramonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0