16/09 - hemskt

När jag kollar på bilden blir jag helt stum eller inte stum utan mer typ ledsen. Tänk det där är vissas drömmar att se ut så där och dem svälter ihjäl sig själv för att dem tycker dem är tjocka fast dem egentligen är jätte fina och perfekta. Alla killar vill ha lite att ta i och jag tror inte dem förstår det när man vill bli så. Visst jag har vilja blivit smalare men när jag säger smalare menar jag verkligen inte så smal. Jag är heldre lite mulligare som jag är nu än att vara så där himla smal. Tänk dem har inga ben bara små smala figurer som ska likna en kropp fast det mer liknar ett benrangel. Dem har varken bröst, mage, rumpa eller lår. visst den där bilden är omgjord men ändå tänk det finns såna som ser ut nästan sådär. Dem kan t.o.m slå sig själva för att inte vara hungriga och för att inte ha ont i magen slår dem så det ska göra mer ont än smärtan i magen som längtar efter mat. Men tänk hur många miljoner människor det finns som ser ut sådär, tycker sjukt synd om dem. Vissa som är jätte smala dem försöker äta fast dem inte går upp ändå och det är jätte synd om dem men dem som är smala och typ försöker att äta bra och så så att dem inte ska gå upp, dem personerna förstår jag inte. Men kolla på bilden och vad tänker du?



det är hemskt, iaf enligt min åsikt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

tack :D

2009-09-16 @ 22:30:29
URL: http://hannaaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0