15/09 - Grattis Emmas!

Idag är det Emma helanders födelsedag, ni ser hennes blogg nere i vänstra hörnet på sidan där länkarna finns. Tycker lite synd om dig för att just idag så fick vi inte ens komma in i våra skåp eller ens i våran hemvist. kul kul .. men allt löste sig ändå, sen på gympan så frågade sofie ( idrottsläraren ) om några ville hålla uppvärmingen, jag julia & laila tyckte det verkade som en rolig grej då för det var plus på betygen då typ. Så vi sa okej vi kan så vi missade engelskan för förberedelserna inför det, asso fixa musik, välja vilken uppvärming vi skulle ha o.s.v. Sen efter lunch då började helvetet. Det var så jävla pinsamt att gå upp där och då var det ingen rolig grej längre. Men det gick väl okej fast ah några filmade och garvade så ah, vi bjöd på oss själva ganska rejält. Och när vi gjort det en gång, ja då skulle vi göra det igen för 6-9orna. kul kul.. Så vi gick upp där igen och skämdes men ah det gick okej och löste sig. Men efter det blev det då att springa runt stenhagen, eller ah. jogg/gick två varv med lina sen var mina knän helt knas.. Det var dem vid uppvärmingen också men fick stålsätta mig då. Men nu sitter jag hemma efter en tröttsam dag, somnade ett tag i soffan när jag kom hem men nu blir det till att byta om sen åka till träning igen. Innebandy, för ni som kanske inte vet.

Men hoppas alla haft en helt okej dag och att ni inte behövt skämma ut sig inför hela skolan. Men ska byta om ni inför träningen så jag hinner fixa allt och så. Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0