14/09 - oopz

bild lektionen blev det inte så mycket av för någon i skolan hade tömt en hel pulver brandsläckare. Så alla fick utrymma hemvisten och sen sluta p.g.a det och så då drog jag till stan och gick på stan med tomas ett tag sen mötte vi på john och filip som följde mig till bussen som jag skulle ta hem till staffan.

eftermiddagen och kvällen spenderades då i eb med staffan, mauritz och jürgen. Och vi var hos staffan och så, sen blev det lite snack med hans gulliga morsa sen drog jag och staffan ut och träffade nord och jag tog bussen hem.

nu sitter jag här och har en annan mobil så har inga nummer typ så smsa mig så fort ni ser det här och säg att det är ni, och ni som inte har det och KÄNNER mig. Säg till om ni vill ha det!

sovgott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0