13/09 - jag älskar dig

Känner mig inte direkt som den bästa, men skulle vilja vara det.
Vet inte riktigt varför men jag hoppas ändå att vi har lite olika åsikter.
Du kan få så mycket bättre och finare men ändå så blev det jag,
förstår inte riktigt. Du skulle kunna få en som gav dig det du ville och allt,
men ah. Vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att jag nu för tiden har klumpen
i halsen som ligger och skaver och skaver tills tårarna syns i ögonen på en
om att jag en dag kommer att mista dig.

jag älskar dig,
från det kan ingen hindra mig
vad som än händer imorgon och idag
kan ingen älska dig mer än jag.
och vad som än händer med världen och mig
kommer jag aldrig någonsin att glömma dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0