10/09 - victoria eriksson

Ah jag skrev att jag skulle skriva ett hemligt inlägg när jag kommit tbx från solariumet, och det ska jag nu. Den här texten är till victoria eriksson som är min allra bästa vän, ingen känner mig som hon gör. Men men, jag vill bara tacka dig viccan för allt du gjort för mig och att du finns där för mig dygnet runt. Jag vill och ska verkligen försöka göra allt för dig och stötta dig igenom allt, vill finnas där som du finns för mig. Du är den bästaste vännen man kan ha och önska sig. Jag är så jävla glad att jag träffade dig den där dagen på stora torget när du kom fram till mig och frågade den där fråga, du vet vad! hah, du är så jävla bäst på alla sätt, söt, snygg, sexig, gullig, snäll, rolig, stört skön, muppig, underbar och allt man kan önska sig. Du är så sjukt oslagbar och allt, det finns inte ord för dig fan. tänk alla stunder vi har vart med om, vi var fan nära på att dö tsm också. hah, fast vi ska ju dö tsm en dag men det år låångt kvar hoppas jag. Sommaren 2009 var så jävla dunder, hur många dagar sov inte vi med varandra och gjorde saker med varandra? Jo, typ hela tiden. alla tyckte jag bara var med dig hela tiden och du med mig, hah. Den här sommare kommer sitta kvar så jävla länge i mitt hjärta och den var så jävla mycket bättre än förra, och tänk nästa då? DUNDER FAN! Men tänk alla gånger vi P****** för varandra och R**** för varandra, hah liksom naturligt när vi är med varandra. Du kommer ju ihåg den där gången nere vid bjk badet va? hahaha sitter och garvar för mig själv här och tänker på hur sommaren var. Och varje gång vi åkte till björklinge med moppe-pojkarna och när vi var i sävja och i stan och ja typ lite överallt. Och tänk vi var bästavänner i vintras men vi gled isär tack vare mig.. Men nu är det bra igen och jag vill aldrig glida isär med dig igen! Du är ljuset i mörkret, paraplyet i regnet, solen på dagen och månen på natten och hjärtat i min kropp. Tänk alla gånger vi dansat till basen och när du, jag och elin var hos mig innan vi drog till flogsta och när vi vär hemma hos mig med nicklas och dem. Asso shit minnen, och alla jävla låtar som påminner om dig. t.e.x i know you want me med pitbull och hundra andra. Jag tror ingen känner mig så bra som du, dig har jag berättat typ allt för, inte allt men jävligt mycket iaf och jag litar på dig till hundra procent. Jag hoppas du litar lika mycket på mig, men det vet bara du själv älskling. Jag hoppas du blir glad av det här för det här är bara till dig ingen annan bara dig viccan med två cc.

Jag vill bara säga att jag älskar dig gumman,bästavän, älskling, stumpan, hjärtat,gullungen,pälsklingen o.s.v.



// Elvira Anna Kristina Monié

Kommentarer
Postat av: din viccan

älskling, kmr ihåg allt med dig, alla dagar är så underbara med dig. sååå otroligt glad över att du gjorde det där *** för om du inte skulle gjort du vet vad skulle jag aldrig gått fram till dig, den dagen blev vi bra vänner sen bästa vänner sen gled vi isär och det var absolut inte ditt fel det var bådas men nu har vi hittat tbx till varandra och vi ska inte åka isär igen, aldrig att det ska hända igen. sommar 2009 var det bästa sommarlovet jag har vart med om, alla oslagbara minnen GAAAH so otroligt klockrena. Du ahr stöttat mig hela vägen ut, tröstade mig när jag grät, lät mig gråta ut i din famn. Jag tror ej att du förstå hur mycket du betytt för mig , du är allt för mig. Du ahr en plats i mitt hjärta, en plats fylld med både glädje och sm'rta den delen kan du aldrig ta ifrån mig, ingen skulle våga ta dig ifrån mig. dig kmr jag aldrig att gömma, i mitt hjärta ska jag dig gömma. ett hörn kommer du alltid att finnas för du är en människa jag vill minnas, jag kommer alltid att älska dig. vår vänskap är så stark, det kmr inte ta slut. jag försöker att stötta dig, försöker göra mitt bästa jag hoppas jag räcker till. Tack för att du alltid har funnits hos mig , vet inte vad jag skulle göra utan dig. När du är långt bort känner jag en saknad. i somras det kändes fel att inte vara med dig, att ligga ensam i sängen utan någon brevid mig som kallas "bästa vän" du har verkligen allt som en vän vill ha och jag litar på dig fullt ut och hoppas jag alltid kmr kunna göra det. du är den ända jag kan prata med och förstår mig. Du är min sol om dagen d är min måne om natten du lyser upp min till var du är min hjälpande hand

och du är så strålande . Du har någonting som ingen annan har.Du såg bakom skalet, vem jag egentligen var. du är den som känner mig bäst och hur jag är. finns inga ord hur underbar du är, en otrolig rolig tjej som man alltid har roligt med.



Du är min vän, min bästa vän, mitt liv, mitt allt & jag älskar dig Elvira Monié



2009-09-10 @ 20:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0